Sivut

sunnuntai 11. elokuuta 2013

Esteitä


Iina teki mulle tossa muutama päivä sitten esteen. Tai siis se teki sen Filsulle, mutta esteen kumminkin :D Hieno siitä tuli ja oon jo pari kertaa hypyttänykki Filsua tolla. Ton Filsu-kyltin tein Fallkullassa ja se olis tarkotus kiinnittää jotenki Filsun häkkiin...
Ja sitten vähän kuulumisia. Olin tänään aamulla jossain 09.00 aikaan Filsun kanssa ulkona ja se tykkäs tosi paljon! Se teki taas ilohyppyjä ja oli muutenki tosi innoissaan!
Sen jälkeen mä huuhtelin vähän sen tassuja, ja se oli sille aika stressaavaa :/ Mun pitää kuitenki totuttaa sitä siihen, koska jos aletaan näyttelyissä käymään, niin mun pitää puhdistaa niitä tassuja... Onks kellään muutes jotain vinkkejä, joilla sais noi keltaset pinttymät Filsun tassuista pois? Oon kuullu, että mäntysuovalla sais, mutta en sitte tiiä...

TÄSTÄ pääset Iinan blogiin! Ja aletaan Iinan kanssa tekemään tilauksesta esteitä kaneille pientä maksua vastaan, mutta siitä tulee lisää vähän myöhemmin...

-louisa&filsu-

10 kommenttia:

  1. hei! kiva blogi.
    tässä mun jos kiinnostaa, siellä vähän koirasta ja neljästä kanistani.
    http://rakkaatmet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tää on kiva blogi :)
    Hieno este muuten ja filsu on niin söpö :3

    Tätä oli kiva lukea :)

    Voitko käydä vilkasemassa :)
    www.live-heart-laugh.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. miks ette oo kirjottanu pitkää aikaaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole vain ollut oikein aikaa.. Yritetään kyllä saada postausta kirjoitetuksi!

      Poista
    2. juu :) teidän blogia on vain niin mukava lukea

      Poista
  4. Mitä muokkausohjelmaa tossa bannerissa on käytetty? se on todella hieno :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, tilattiin se banneritekijltä :) ja kiitti !

      Poista
    2. Se on tehty Gimpillä (?) :)

      Poista